Vatandaş yolda polis telsizi bulunca...
Rize'de bir vatandaş, yolda polis telsizi buldu. Ardından telsize güldüren bir diyalog yansıdı.
2016.09.09 07:54 - Son Güncellenme: 2016.09.09 07:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
Rize'de bir polis memuru tarafından düşürüldüğü tahmin edilen telsizin, sokaktaki bir vatandaşın eline geçmesi polis frekansında güldüren bir diyaloğun yaşanmasına neden oldu.
İşte o ilginç diyalog:
"-Alo neresi orası.
-..
-Kimse var mı orada.
-Merkez dinliyor. Polis frekansındasınız.
-Sokakta sizin telsizi buldum. Terminalin yanındaki karakola bırakıyorum.
-Anlaşıldı. Şu anki yerinizi söyleyin biz ekip yönlendirelim.
-Cumhuriyet Karakolu'nun yanındayım ben.
-Anlaşıldı Cumhuriyet Karakolu'na teslim edersiniz siz. 57 22 konuyu takip ederim.
-5722 merkez anlaşıldı tamam."