Varank'tan şampiyonluk paylaşımı

Varank'tan şampiyonluk paylaşımı

2'nci Lig Kırmızı Grup 33'üncü hafta maçında kendi sahasında Somaspor'u ağırlayan Bursaspor rakibini 5-1 mağlup ederek ligin bitimine bir hafta kala şampiyonluğunu ilan etti ve 1'inci Lig'e yükseldi

2026.04.19 17:57 - Son Güncellenme: 2026.04.19 17:57 - Bursa Bölge - DHA
A
Varank'tan şampiyonluk paylaşımı

TBMM Sanayi, Ticaret, Enerji, Tabii Kaynaklar, Bilgi ve Teknoloji Komisyonu Başkanı ve AK Parti Bursa Milletvekili Mustafa Varank, 1'inci Lig'e yükselen Bursaspor'un şampiyonluğunu tribünde kutladı.

Varank, Bursa iş ve siyaset dünyasından isimlerle birlikte yeşil-beyazlı taraftarların arasında çektiği özçekim ile şampiyonluk sevincine ortak oldu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2026.04.19 17:57 - Son Güncellenme: 2026.04.19 17:57 - DHA
A