Valilik binasının çatısı yandı

Valilik binasının çatısı yandı

Giresun'da valilik binasının çatısında, dün akşam saatlerinde yangın çıktı.

2013.12.16 09:22 - Son Güncellenme: 2013.12.16 09:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Valilik binasının çatısı yandı

Nöbetçi polisler tarafından itfaiyeye bilgi verilmesinin ardından, Çıtlakkale Mahallesinde bulunan valilik binasına gelen ekipler alevlere müdahale etti.

DOĞALGAZ ÇALIŞMASINDAN KAYNAKLANABİLİR
C blokun çatısındaki alevler kısa sürede kontrol altına alınıp söndürüldü. Giresun Valisi Hasan Karahan ile Belediye Başkanı Kerim Aksu da olay yerine gelerek ekiplerden bilgi aldı. Yangının elektrik kontağından veya doğalgaz çalışmasından kaynaklanabileceğini kaydeden Vali Hasan Karahan, yangının çıkış nedeninin yapılan incelemelerden sonra belli olabileceğini ve önemli bir sorunun olmadığını söyledi. İtfaiye ekipleri çatıdaki soğutma çalışmalarını tamamladıktan sonra olay yerinden ayrılırken ekipler de incelemelerini sürdürdü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.16 09:22 - Son Güncellenme: 2013.12.16 09:22 - HABER MERKEZİ
A