Vali Mutlu Terim'e seslendi
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Real Madrid maçı sonrası Twitter'dan Fatih Terim'e seslendi
2013.09.18 06:46 - Son Güncellenme: 2013.09.18 06:47 - Spor - HABER MERKEZİ
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Galatasaray'ın Real Madrid karşısında aldığı 6-1'lik farklı yenilgiden sonra twitter üzerinden Fatih Terim'e seslendi. Vali Mutlu, yenilgiyi unutmak için Terim'den Madrit'te galibiyet istedi.
Vali mutlu şu ifadeleri kullandı: "Fatih Hocam senin arslan ruhunu taşıyan "hırslı eski takımımızı" aradım bu gece.Çok üzgünüz.Acımızı Madrit'te dindirin ki bu geceyi unutalım."