Vali Mahmut Demirtaş oyunu kullandı

Vali Mahmut Demirtaş oyunu kullandı

Vali Mahmut Demirtaş, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri'nde oyunu kullandı.

2024.03.31 12:55 - Son Güncellenme: 2024.03.31 13:43 - Bursa Bölge - HACER KUŞ
A
Vali Mahmut Demirtaş oyunu kullandı

Vali Mahmut Demirtaş, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri'nde oyunu kullandı.

Bursa Valisi Mahmut Demirtaş ailesi ile birlikte Mahalli İdareler Genel Seçimlerinde oyunu Hamzabey Ortaokulu'nda kullandı. Vali Demirtaş yaptığını açıklamada, "Hemşehrilerimizin huzur ve güven ortamında oy vermeleri için tüm tedbirlerin alındığını belirtiyor, seçim sonuçlarının vatanımız ve milletimize hayırlı olmasını diliyorum" şeklinde konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.31 12:55 - Son Güncellenme: 2024.03.31 13:43 - HACER KUŞ
A