Vali Karaloğlu'ndan Divan kuruluna ziyaret

Vali Karaloğlu'ndan Divan kuruluna ziyaret

Divan Başkanlık Kurulu'nun daha önce kendisine yapmış olduğu ziyarete iadeyi ziyaret gerçekleştiren Vali Münir Karaloğlu, öğle saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde Divan Başkanlık Kurulu üyeleriyle bir araya geldi.

2015.08.18 15:41 - Son Güncellenme: 2015.08.18 15:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Vali Karaloğlu'ndan Divan kuruluna ziyaret

Ziyarette konuşan Vali Münir Karaloğlu; " Bursaspor Divan Kurulu'nun seçildikten sonra bizlere yapmış olduğu ziyarete iadeyi ziyaret için buraya geldik.  Aynı zamanda sezon başı, Bursaspor'umuz, Bursa'da ilk maçını  bu hafta Gaziantepspor ile oynayacak. Hem kulübümüze yeni sezonda başarı dilemek, hem de Divan Kurulu'muza başarı dilemek için buradayız. Bursaspor Yönetim Kurulu'na, hem Divan Kurulu'na, hem yeni sezonda takımımıza, futbolcularımıza, teknik heyetimize, başarılar diliyorum.  İnşallah 2015-2016 sezonu Bursaspor'umuz için çok güzel geçer diye temenni ediyorum. Şehrimizin beklentisi Bursaspor'dan yüksek. Allah yardımcıları olsun. Biz her şekilde şehir olarak Bursaspor'un arkasındayız. Onlardan başarı bekliyoruz bu sene" dedi.

Divan Başkanlık Kurulu Başkanı İdris Sevinç ise; "Sayın Valimize daha önce Divan Kurulu olarak yapmış olduğumuz bir ziyaretimiz vardı. Sağ olsunlar kendileri iadeyi ziyarette geldiler. Bizde burada Bursaspor'un bugünkü ve geleceğe dair konularını hep beraber Sayın Valimiz ile konuştuk. Kendilerinin tecrübelerinden de istifade etmeye çalıştık. Kendilerine çok teşekkür ediyorum" dedi.

Vali Karaloğlu'ndan Divan kuruluna ziyaret

İLGİLİ GALERİ

Vali Karaloğlu'ndan Divan kuruluna ziyaret

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.18 15:41 - Son Güncellenme: 2015.08.18 15:46 - HABER MERKEZİ
A