Vali Karaloğlu'ndan Bursaspor Divan Başkanlık Kuruluna ziyaret

Vali Karaloğlu'ndan Bursaspor Divan Başkanlık Kuruluna ziyaret

Bursa Valisi Münir Karaloğlu, Bursaspor Kulübü Divan Başkanlık Kurulu Başkanı İdris Sevinç'i ziyaret etti.

2015.08.18 16:22 - Son Güncellenme: 2015.08.18 16:23 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Vali Karaloğlu'ndan Bursaspor Divan Başkanlık Kuruluna ziyaret

Özlüce Tesisleri'nde, Sevinç ve üyelerle bir araya gelen Karaloğlu, Bursaspor'un ligde sahasındaki ilk müsabakasını bu hafta Gaziantepspor ile oynayacağını belirtti.

Karaloğlu, şunları kaydetti:

"Hem kulübümüze yeni sezonda başarı dilemek hem de Divan Başkanlık Kurulumuza başarı dilemek için buradayız. Bursaspor Yönetim Kuruluna hem Divan Kurulu'na hem de yeni sezonda takımımıza, futbolcularımıza, teknik heyetimize, başarılar diliyorum. İnşallah 2015-2016 sezonu Bursasporumuz için çok güzel geçer. Şehrimizin Bursaspor'dan beklentisi yüksek. Allah yardımcıları olsun. Şehir olarak Bursaspor'un arkasındayız. Onlardan bu sene başarı bekliyoruz."

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.18 16:22 - Son Güncellenme: 2015.08.18 16:23 - HABER MERKEZİ
A