Vali Karaloğlu'ndan BTSO'ya ziyaret

Vali Karaloğlu'ndan BTSO'ya ziyaret

Bursa Valisi Münir Karaloğlu, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası'na iade-i ziyarette bulundu.

2013.09.17 14:48 - Son Güncellenme: 2013.09.17 15:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Vali Karaloğlu'ndan BTSO'ya ziyaret

BTSO Başkanı İbrahim Burkay, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Sayın valimizin iade-i ziyareti bizleri çok sevindirdi. Kendilerine tekrar Bursa'ya hoş geldiniz diyorum. Eskiden olduğu gibi BTSO ve valilik iş birliğinin en güzel örneklerini sunacağız. İnşallah beraber Bursa'ya çok önemli hizmetler yapacağız. Buna inanıyoruz" dedi.

Vali Karaloğlu, Bursa'nın daha da kalkınması ve gelişmesi için BTSO ile bundan sonra da hizmete ve çalışmaya devam edeceklerini belirterek, "Şehrin farklı bölgelerinde gerek kentsel alt yapı, gerekse eğitim, sağlık ve sporda yapılan yatırımları görme imkanı bulduk. Hizmetler devam ediyor. Eğitim, sağlık, kültür, spor ve pek çok alanda yürütülen projelerde ortak hareket edilmesi, birlikte çalışma kültürünün devam ettirilmesi gerekiyor. İnşallah bundan sonra da birlikte çalışmaya devam edeceğiz" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.17 14:48 - Son Güncellenme: 2013.09.17 15:22 - HABER MERKEZİ
A