Vali Karaloğlu: 'Burkay'ın durumu iyi'

Vali Karaloğlu: 'Burkay'ın durumu iyi'

Bursa Valisi Münir Karaloğlu, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay'ın sağlık durumunun iyi olduğunu ifade ederek, "Doktorlardan aldığımız bilgiye göre şu anda yoğun bakımda. Bu gece veya yarın sabah servise çıkarılacağı belirtildi" dedi.

2015.08.13 12:27 - Son Güncellenme: 2015.08.13 12:27 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Vali Karaloğlu: 'Burkay'ın durumu iyi'
02:03 Vali Karaloğlu, İbrahim Burkay'ın sağlık durumu hakkında konuştu

İLGİLİ VİDEO

Vali Karaloğlu, İbrahim Burkay'ın sağlık durumu hakkında konuştu

Vali Karaloğlu, kalp rahatsızlığı sebebiyle hastaneye kaldırılan BTSO Başkanı İbharim Burkay'ı ziyaret etti. Ziyaretin ardından gazetecilere açıklamalarda bulunan Karaloğlu, "İbrahim Burkay, dün akşam kalp rahatsızlığı sebebiyle hastaneye getirildi. Başarılı bir operasyon geçirdiğini öğrendik. Durumu şu an gayet iyi. Doktorlardan aldığımız bilgiye göre şu anda yoğun bakımda. Bu gece veya yarın sabah servise çıkarılacağı belirtildi. Bir günlük bir yoğun bakımdan sonra normal servise alınacak. Sağlık durumunun iyi olması bizi sevindiriyor. Bildiğimiz kadarıyla daha önce bir problemi yoktu. Şehir merkezinde olayın başlaması ve hastanenin yakın olması kendisi için büyük bir şanstır. Kendisine Allah'tan acil şifalar diliyorum. Yakınlarına da geçmiş olsun diyorum. İbrahim bey Bursa için değerli bir insan. Büyük katkıları var. İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşuruz ve bu şehre değer katmaya devam eder" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.13 12:27 - Son Güncellenme: 2015.08.13 12:27 - HABER MERKEZİ
A