Vali Harput: "Siyaseti hiçbir zaman düşünmedim"

Vali Harput: "Siyaseti hiçbir zaman düşünmedim"

Vali Şahabettin Harput, kendisi ile ilgili büyükşehir belediyesi başkanlığı adaylığı iddialarını, "Siyaseti hiçbir zaman düşünmedim. Düşünmüyorum. Düşünmeyeceğim inşallah. Bu tartışmalardan rahatsızım" şeklinde cevapladı.

2012.08.08 23:48 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Vali Harput: "Siyaseti hiçbir zaman düşünmedim"

Bursa'da medya mensuplarıyla bir araya gelen Vali Şahabettin Harput, bir gazetecinin bazı basın organlarında Büyükşehir Belediye Başkanı adayları arasında kendi isminin de geçtiğini iddialarına cevap verdi. Bu tür iddialardan rahatsız olduğunu ifade eden Harput, siyaseti hiçbir zaman düşünmediğini ifade etti. Harput, "Seçim zamanında bu konu benim adımla alakalı gündeme geldi. Vatandaşlarımızdan şu ya da bu düşünceyle bunu gündeme getirdi. Bu olabiliyor. Ben şunu ifade edebilirim. Siyaseti hiçbir zaman düşünmedim. Düşünmüyorum. Düşünmeyeceğim inşallah. Bu tartışmalardan rahatsızım. Spekülatif anketlerden rahatsızım. Bunlar iyi niyetle çalışan insanların karşısına bizi rakip gibi gösterip son derece rahatsız edici bir durumdur. Böyle bir durumu kamuoyunun bilmesi ve bu konuda benim üzerimden spekülasyon yapılmamsını özellikle ifade ediyorum" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.08 23:48 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A