Vali Harput BUFSAD'ı ziyaret etti

Vali Harput BUFSAD'ı ziyaret etti

Bursa Valisi Şahabettin Harput, (BUFSAD) Bursa Fotoğraf Sanatı Derneğini ziyaret etti.

2012.03.02 16:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Vali  Harput BUFSAD'ı ziyaret etti

Tarihi Irgandı köprüsü yanında bulunan Guraba-yı  Laklakan binasında faaliyet gösteren Bursa Fotoğraf Sanatı Derneği  Yönetim Kurulu Başkanı  Utku  Kaynar Vali Harput'u kapıda karşıladı. Çeşitli fotoğraf sanatçılarının çektikleri fotoğrafları inceleyen Vali Harput fotoğraflara hayran kaldı. Ziyaret sırasında dernek Yönetim Kurulu Üyeleri Murat Karaman, Serpil Savaş, Zafer Gülmen ve Emrah Özdemir'de hazır bulundular. Vali Harput ziyaret sırasında BUFSAD'ın Bursa'nın kimliğini ortaya çıkardığını ifade ederek " BUFSAD çok önemli bir görev ifa ediyor. İşte burada bir fotoğrafta 1965 yılında Bursa'lı kadınların o günkü kıyafetleri bizlere gösterilmiş. Bu fotoğraflar olmasaydı biz bunu göremeyecektik.  Fotoğraf çekmek bir sanattır. Bu derneğin mensupları bu sanatı en iyi şekilde kullanarak Bursa'mızın tarihi ve doğal güzelliklerini ortaya çıkarıp  insanların beğenisine sunuyor. Bursa'nın tarihi, doğal ve sosyal kimliğini ortaya çıkarıyor. Çok güzel işler yapıyorlar. Zaman zaman da bana getiriyorlar. Hepsine teşekkür ediyorum" dedi.
 BUFSAD Yönetim Kurulu Başkanı Utku Kaynar'da  Bursa Valisi Şahabettin Harput'un ziyaretinden duydukları memnuniyeti ifade ederek Vali Harput'a  BUFSAD kitaplarından Seçki BUFSAD kadraj Dergileri ve Fotofest Dergisini hediye etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.02 16:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A