Vali Harput acil serviste
Bursa Valisi Şahabettin Harput, Bursa Devlet Hastanesi'ne gelen hasta ve hasta yakınlarıyla sohbet etti.
2013.07.27 14:35 - Son Güncellenme: 2013.07.27 14:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Vatandaşlarla iç içe olan ve sıkıntılarını sürekli dinlemeye çalışan Vali Şahabettin Harput, son olarak hastaları ziyaret etti. Ramazan ayı olması sebebiyle Bursa Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne gelen Vali Harput, burada devam eden inşaat çalışmalarını yerinde inceledi. Acil servise gelen hastalarla da yakından ilgilenen Harput, bazı vatandaşların problemlerini hot alarak, talimat verdi.