Vali Canalp'in testi pozitif çıktı

Vali Canalp'in testi pozitif çıktı

Edirne Valisi Ekrem Canalp'in yaptırdığı korona virüs testinin pozitif çıktığı belirtildi.

2022.03.11 22:00 - Son Güncellenme: 2022.03.11 22:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Vali Canalp'in testi pozitif çıktı

Edirne Valisi Ekrem Canalp, yaptırdığı korona virüs (Covid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Edirne Valiliği tarafından konu hakkında yapılan yazılı açıklamada, "Valimiz Ekrem Canalp'in yapılan Covid-19 testi pozitif çıkmıştır. Sağlık durumu iyi olan ve izolasyon sürecini konakta geçirecek olan Valimiz Ekrem Canalp, çalışmalarını buradan sürdürecektir" denildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.11 22:00 - Son Güncellenme: 2022.03.11 22:00 - HABER MERKEZİ
A