Vali 170 çalışanın işine YouTube'dan son verdi

Vali 170 çalışanın işine YouTube'dan son verdi

Arjantin'in Rio Negro bölgesinin valisi Alberto Weretilneck, valilikte çalışan 340 memurun yarısını video paylaşım sitesi YouTube'dan yayımladığı bir mesajla kovdu.

2014.01.31 07:18 - Son Güncellenme: 2014.01.31 07:19 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Vali 170 çalışanın işine YouTube'dan son verdi

Vali mesajında, "Memurların sayısını yüzde 50 azaltmaya karar verdim. Çalışmaya devam edeceklerin maaşlarında da yüzde 15 azaltma olacaktır" dedi. Weretilneck'in bu açıklaması sosyal medyada büyük tepki çekti. Vali'nin açıklama öncesi sosyal paylaşım sitesi Facebook'a da bir fotoğrafını koyduğu, burada ise 11 bin kişi tarafından takip edildiği öğrenildi. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.31 07:18 - Son Güncellenme: 2014.01.31 07:19 - HABER MERKEZİ
A