Vakıflar Bölge Müdürlüğü personeli iftarda buluştu

Vakıflar Bölge Müdürlüğü personeli iftarda buluştu

Bursa Vakıflar Bölge Müdürlüğü personeli iftar yemeğinde bir araya geldi.

2012.08.07 12:11 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Vakıflar Bölge Müdürlüğü personeli iftarda buluştu

Çekirge semtindeki Birlik Vakfı'nda düzenlenen iftar yemeğine, Vali Yardımcısı Mustafa Güney, Vakıflar Bölge Müdürü Mürsel Sarı, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mustafa Bilici, Basın Yayın Enformasyon İl Müdürü Kadir Akarkaya ve Bursa Vakıflar Bölge müdürlüğü personeli katıldı. Vakıflar Bölge Müdürü Mürsel Sarı, Ramazan ayının birlik ve beraberlik ayı olduğunu belirterek, "İnşallah bu bereket ayından istifade için hep birlikte arkadaşlarımızla kaynaşma adına bu iftarda buluştuk. Bu tür organizasyonları her sene düzenlemek istiyoruz. Çünkü bu gibi organizasyonlar kurum içi birliği de sağlıyor" dedi.
Vali Yardımcısı Güney ise Vakıflar Bölge Müdürlüğü personelinin yaptığı çalışmalarının kutsal bir görev olduğunu belirterek, programın düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.07 12:11 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A