Vahşet! Hayvanları zehirleyip...
BURSA'nın Yenişehir İlçesi'nde, 3 köpek ile 2 kedinin zehirlenerek telef edilmesi, tepkilere neden oldu.
2014.09.29 15:14 - Son Güncellenme: 2014.09.29 16:18 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yenişehir Kurtuluş Mahallesi Bakcan Sokakta 3 köpek ile 2 kedi zehirlenmiş olarak bulundu. 2 yıldır baktığı köpeğini evin 50 metre uzağında otların arasında zehirlenmiş olarak cansız bulan Tunahan Dönmez, şöyle dedi:
"Köpeğim 3 gündür kayıptı. Şüphelenmiştim. Korktuğum başıma geldi. Süs köpeğim ile yanında bulunan 2 köpek ve 2 kediyi zehirlemişler. Bunları yapanlar insanlıktan nasip almayan kişiler olmalı. Hayvanları zehirleyenler bulunup cezalandırılmalı."
Yenişehir Belediyesi yetkilileri, köpek ve kedilerin zehirlenmesiyle ilgili şikayet üzerine araştırma başlattıklarını belirtti.