Üzüm üreticisi bayramı bağda geçiriyor

Üzüm üreticisi bayramı bağda geçiriyor

Sarıgöl ve çevresindeki üzüm üreticileri Ramazan Bayramı'nı adeta üzüm bağlarında kutluyor.

2012.08.20 15:50 - Son Güncellenme: 2012.08.20 15:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Üzüm üreticisi bayramı bağda geçiriyor

Bayramın ikinci günü olmasına rağmen üzümlerini kestirerek sergiye atmaya başlayan üzüm üreticileri''Öğleye kadar bağların üzümlerini kesmekteyiz, öğleden sonrada bayramımızı kutluyoruz.''dediler. İlçeye bağlı Ahmetağa köyünde yoğun bir şekilde başlanan üzüm kesim çalışmaların nedeniyle köylüler adeta bayramlarını üzüm bağlarında geçirmeye başladılar. Üzüm üreticisi ve İzmir TARİŞ Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Davut Urgancı, ''Bağlarımızdaki üzümler olgunlaştı. Yaş üzüm piyasası ağır gitmekte bu nedenle havaların sıcaklarından yararlanmak için üzümlerimizi sergiye sererek kurutmak gerek. Bu yıl üzüm kesimi Ramazan Bayramı'na rastladı. Hem kesim yapmaktayız, hem de bayramı kutlamaktayız. Bu üzümcünün kaderi böyledir. Üzüm yıllık bir ürün olması nedeniyle zamanında kesilmeli ve yine zamanında kurutulmalıdır'' dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.20 15:50 - Son Güncellenme: 2012.08.20 15:50 - HABER MERKEZİ
A