Üzüm bağlarını dolu vurdu!

Üzüm bağlarını dolu vurdu!

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde dün etkili olan dolu nedeniyle üzüm bağlarının zarar gördüğü belirtildi.

2019.06.17 17:22 - Son Güncellenme: 2019.06.17 17:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Üzüm bağlarını dolu vurdu!

Manisa Sarıgöl'de, dün akşam saatlerinde yağan doluda; Ahmetağa, Çanakçı ve Bağlıca mahallelerindeki bağlar zarar gördü.

Sarıgöl Ziraat Odası Başkanı Ali İhsan Ülgen, bugün bağları gezip, üreticilerle bir araya geldi.

Dolunun, üzüm bağlarında tahminen 2 bin dekarlık alanda zarara yol açtığını belirten Ülgen, "Dün akşam saatlerinde başlayan fırtına ile birlikte şiddetli yağmur ve dolu bağlara zarar verdi. İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, zarar belirleme çalışmalarına başladı. Zarar gören çiftlerimize 'geçmiş olsun' diyorum" diye konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.17 17:22 - Son Güncellenme: 2019.06.17 17:23 - HABER MERKEZİ
A