Üzülmez'den futbolcularına tebrik

Üzülmez'den futbolcularına tebrik

Gençlerbirliği Teknik Direktörü İbrahim Üzülmez, Kasımpaşa karşısında aldıkları galibiyeti hak ettiklerini söyledi.

2016.02.09 08:32 - Son Güncellenme: 2016.02.09 08:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Üzülmez'den futbolcularına tebrik

Süper Lig'in 20. haftasında Kasımpaşa deplasmanından 3 puan çıkaran Ankara ekibinde teknik direktör İbrahim Üzülmez maçın ardından açıklamalarda bulundu. Üzülmez, "Maçı hak ettik. Saha içinde aslanlar gibi mücadele etmeye çalışan, öz güveni yerinde olan bir takım vardı. Ligde 3 maçta 3 galibiyet aldık. Her şey bitmiş değil. Lig çok uzun bir maraton. Biraz daha avantaj yakaladık ve üst sıralara göz kırptık. Ama daha yapacak çok işimiz var." diye konuştu. Üzülmez ayrıca aldıkları galibiyeti ağır bir ameliyat geçiren başkan İlhan Cavcav'a hediye ettiklerini de sözlerine ekledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.09 08:32 - Son Güncellenme: 2016.02.09 08:34 - HABER MERKEZİ
A