Üzgün maganda

Üzgün maganda

Adana'da trafik kazası sonrası hastane önünde çıkan tartışmada silah kullanarak otomobiliyle otoparktan çıkan 35 yaşındaki ilaç mümessili Edip Aksak'ın ölümüne neden olan Şehmuz Akay (23), sahte kimlikle yakalandı.

2013.04.12 09:56 - Son Güncellenme: 2013.04.12 09:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Üzgün maganda

 


Tutuklanarak cezaevine konulan trafik magandası, "Üzgünüm, böyle olacağını bilmiyordum. Olayla alakası olmayan birinin ölümüne neden oldum. Pişmanım" dedi.

Olay, 22 Şubat günü 15,00 sıralarında Meydan Mahallesi Kıbrıs Caddesi üzerinde bulunan özel tıp merkezinin önünde meydana geldi. Trafik kazasına karışan iki grup arasında başlayan tartışma önce kavgaya ardından silahlı kavgaya döndü. İddialara göre silahını çıkaran Şeyhmus Akay, rastgele ateş etmeye başladı. Kurşunlardan biri Suzan Aslan ile birlikte otomobiliyle tıp merkezinin otoparkından çıkan ilaç mümessili Edip Aksak'ın başına isabet etti.

Ağır yaralanan Aksak, tıp merkezinde yapılan ilk müdahalenin ardından Adana Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Buradan da Yüreğir Başkent Hastanesi'ne sevk edilen Aksak, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Polis kavgaya karışan 2 gruptan 3 kişiyi gözaltına alırken cinayet zanlısı Akay, kayıplara karıştı. Önceki gün, Akay'ın otomobille Oblar Caddesi'nde olduğu yönünde duyum alan polis bölgede çalışma başlattı. İnfaz Büro Amirliği ekipleri Akay'ı, İdris Tanboğa adına düzenleniş sahte kimlikle yakaladı.

Akay, gözaltına alınırken, olayda kullandığı 7.65 Baretta marka tabanca aracın içinde bulundu. Hakkında yakalama emri bulunan zanlı sevk edildiği adliyede nöbetçi mahkeme tarafından tutuklandı. Kendisini yakalayan polislere olaydan duyduğu üzüntüyü anlatan Akay, "Üzgünüm, böyle olacağını bilmiyordum. Olayla alakası olmayan birinin ölümüne neden oldum. Pişmanım" dedi.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.12 09:56 - Son Güncellenme: 2013.04.12 09:56 - HABER MERKEZİ
A