"Üzerimde bomba var" dedi ortalık karıştı

"Üzerimde bomba var" dedi ortalık karıştı

Kahramanmaraş'ta bir banka şubesine girerek üzerinde bomba olduğunu iddia eden kişi, banka çalışanlarını rehin aldı.

2014.01.21 18:02 - Son Güncellenme: 2014.01.21 18:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
"Üzerimde bomba var" dedi ortalık karıştı

 

Edinilen bilgiye göre, Necmetttin Erbakan Bulvarı üzerindeki bir bankanın şubesine gelen bir kişi, üzerinde bomba olduğunu söyleyerek içerdeki bazı banka personeli rehin aldı. Olayın ardından güvenlik güçleri, bulvarı çift yönlü trafiğe kapatarak çevrede güvenlik tedbiri aldı. Bankaya giren güvenlik görevlilerinin yaptığı ikna konuşmasının ardından eylemci gözaltına alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.21 18:02 - Son Güncellenme: 2014.01.21 18:05 - HABER MERKEZİ
A