Uzaklaştırmaya çalıştığı köpeği, çocuklar isteyince okula aldı

Uzaklaştırmaya çalıştığı köpeği, çocuklar isteyince okula aldı

KOCAELİ'nin Körfez ilçesinde okulun giriş kapısında yavru köpeği ayağıyla iterek uzaklaştırmaya çalışan güvenlik görevlisi, öğrencilerin isteği üzerine hayvanı içeri aldı. Öğrenciler, okul bahçesinde yavru köpeği sevdi.

2019.10.22 12:24 - Son Güncellenme: 2019.10.22 12:25 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Uzaklaştırmaya çalıştığı köpeği, çocuklar isteyince okula aldı

Körfez ilçesi Mimar Sinan Mahallesi'ndeki Petkim Ortaokulu'nda görevli güvenlik görevlisi, bu sabah okulun giriş kapısının önünde duran yavru köpeği ayağı ile itekleyerek uzaklaştırmak istedi. 

Bu sırada yaşananları görüp, okul kapısının önüne gelen çocuklar, güvenlik görevlisinden rica ederek hayvanı sevmek istediklerini söyledi.

Öğrencilerin bu isteğini geri çevirmeyen güvenlik görevlisi, köpeği okul bahçesine aldı. 

Çocuklar, bahçede köpeği severek zaman geçirdi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2019.10.22 12:24 - Son Güncellenme: 2019.10.22 12:25 - HABER MERKEZİ
A