Uyuşturucudan tahliye oldu, 2 gün sonra evinde ölü bulundu

Uyuşturucudan tahliye oldu, 2 gün sonra evinde ölü bulundu

KONYA'da uyuşturcu madde bulundurmak suçundan yattığı cezaevinden 2 gün önce cezaevinden tahliye olan evli 1 çocuk babası 29 yaşındaki Hakan Erdeniz, evinde ölü bulundu. Polis, Erdeniz'in yanında enjektör ve folyo bulması üzerine aşırı dozda eroin kullanması sonucu öldüğü üzerinde dururken, kesin ölüm nedeninin yapılacak otopsinin ardından netlik kazanacağı belirtildi.

2016.04.22 11:26 - Son Güncellenme: 2016.04.22 11:26 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Uyuşturucudan tahliye oldu, 2 gün sonra evinde ölü bulundu

Olay, bugün merkez Meram İlçesi Pirebi Mahallesi Söylemez Sokak'daki iki katlı evde meydana geldi. Anne Şerife Erdeniz, oğlu Hakan Erdeniz'i uyandırmak içinde odasına girdiğinde hareketsiz görünce polis ve sağlık görevlilerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık görevlileri, Erdeniz'in öldüğünü belirledi. 

Erdeniz'in uyuşturucu madde bulundurmak suçundan yattığı cezaevinden iki gün önce  tahliye olduğu, eşi ve çocuklarının Karaman'da olduğu belirtildi. Erdeniz'in, kesin ölüm nedeni yapılacak otopsinin ardından netlik kazanacağı belirtirken polis, Erdeniz'in yanında enjektör ve folyo bulması üzerine aşırı dozda eroin kullanması sonucu öldüğü üzerinde duruyor.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.22 11:26 - Son Güncellenme: 2016.04.22 11:26 - HABER MERKEZİ
A