Uyuşturucu kullandı, komaya girdi

Uyuşturucu kullandı, komaya girdi

Bursa'da uyuşturucu madde kullandıktan sonra fenalaşan genç hastaneye kaldırıldı. Yoğun bakım ünitesinde tedavisi süren O.K.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

2015.01.26 11:58 - Son Güncellenme: 2015.01.26 12:14 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Uyuşturucu kullandı, komaya girdi

Osmangazi ilçesinde uyuşturucu kullandığı iddia edilen O.K., fenalaşınca 112 Acil Servis Ambulansı ile hastaneye kaldırıldı. Yoğun bakım ünitesinde tedavisi süren O.K.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu açıklandı. Bursa Emniyet Müdürlüğü, O.K. hakkında, "Uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanılmasını kolaylaştırma ve özendirme" suçundan soruşturma başlatıldığını duyurdu.

Öte yandan Yıldırım Beyazıt Polis Merkezi Amirliği ekipleri, durumu şüpheli görülen İ.A.'yı durdurdu. Yapılan üst aramasında 6 adet uyuşturucu hap çıkan İ.A., hakkında, "Kullanmak için uyuşturucu veya uyarıcı madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak" suçundan soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.26 11:58 - Son Güncellenme: 2015.01.26 12:14 - HABER MERKEZİ
A