Uyuşturucu kullanan genç hayatını kaybetti

Uyuşturucu kullanan genç hayatını kaybetti

İZMİR'in Bayraklı İlçesi'nde, uyuşturucu madde kullandığı belirtilen 27 yaşındaki Murat Çiftçi fenalaşarak kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

2015.01.02 09:00 - Son Güncellenme: 2015.01.02 09:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Uyuşturucu kullanan genç hayatını kaybetti

Olay dün Çay Mahallesi'nde, meydana geldi. İşsiz olduğu öğrenilen ve arkadaşlarıyla iddiaya göre uyuşturucu madde kullanan Murat Çiftçi, bir süre sonra fenalaştı. Arkadaşlarının ihbarıyla gelen sağlık ekipleri Murat Çiftçi'yi ambulansla Ege Üniversitesi Hastanesi'ne götürdü.

Burada tedaviye alınan Murat Çiftçi yapılan müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Murat Çiftçinin kesin ölüm nedeninin İzmir Adli Tıp Kurumu'na yapılacak otopsinin ardından belli olacak.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.02 09:00 - Son Güncellenme: 2015.01.02 09:01 - HABER MERKEZİ
A