Uyuşturucu artık büfelerde!

Uyuşturucu artık büfelerde!

İstanbul'da bir büfeye baskın yapan polis, buzdolabında saklanmış uyuşturucu ele geçirdi

2014.06.24 09:01 - Son Güncellenme: 2014.06.24 10:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Uyuşturucu artık büfelerde!

İstanbul Şişli'de bir büfeye baskın yapan polis ekipleri çeşitli türde ve miktarda uyuşturucu madde ele geçirdi. Konuyla ilgili bir kişi gözaltına alındı.

Şişli Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro ekipleri, gelen ihbar üzerine Kuştepe Mahallesi'nde bir büfeye baskın yaptı. Yapılan baskında A.E (45) isimli şahıs gözaltına alındı. Büfede yapılan aramada buzdolabına saklanmış bir parabellum marka ruhsatsız tabanca, 9 mm'lik 9 mermi, şarjör, bir miktar esrar ve bonzai ile uyuşturucu madde paketlemek için kullanılan bin 500 poşet ele geçirildi.

Gözaltına alınan A.E. uyuşturucu madde üretimi ve ticareti yapmak ve ruhsatsız silah bulundurmak suçlamasıyla Çağlayan'daki İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.24 09:01 - Son Güncellenme: 2014.06.24 10:17 - HABER MERKEZİ
A