'Üst üste iki etek giydim'

'Üst üste iki etek giydim'

Ünlü şarkıcı Kibariye, Kuzey Kıbrıs'taki Kaya Artemis'te 23 Nisan'a özel bir konser verdi.

2016.04.25 13:46 - Son Güncellenme: 2016.04.25 13:46 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Üst üste iki etek giydim'

Kibariye, repertuvarında Şebnem Ferah, Levent Yüksel, Esengül ve Bergen'den şarkılara da yer verdi. Bergen'i çok kıskandığını söyleyen ünlü şarkıcı, "İyiler çabuk gidiyor, meydan kötülere kalıyor" dedi. Elbisesinin astarını unuttuğu için ikieteği üst üste giydiğini söyleyen Kibariye, "İmaj yaptım. Güzel olmuş, değil mi?" diyerek seyircilerin fikrini sordu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.04.25 13:46 - Son Güncellenme: 2016.04.25 13:46 - HABER MERKEZİ
A