Üst geçidi kullanmayınca...

Üst geçidi kullanmayınca...

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde üst geçidi kullanmayan kadına ambulans çarptı.

2016.02.19 21:07 - Son Güncellenme: 2016.02.19 21:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Üst geçidi kullanmayınca...
03:36 Bariyerlerin üstünden atlayan kadına ambulans çarptı

İLGİLİ VİDEO

Bariyerlerin üstünden atlayan kadına ambulans çarptı

Edinilen bilgiye göre kaza, Gebze Sultanorhan Mahallesi D-100 Karayolu İstanbul istikametinde meydana geldi. İddiaya göre, H.H.Y.'nin kullandığı ambulans hasta almaya gittiği sırada yayalara yasak yerden karşıya geçmeye çalışan H.B.(50) isimli kadına çarptı.


Kaza sonrasında yaralıya ilk müdahaleyi yayaya çarpan ambulansın içinde bulunan sağlık ekipleri yaparken, yaralı kadını hastaneye götürmek üzere başka bir sağlık ekibi olay yerine geldi. Olay yerine gelen sağlık ekibi yaralı kadını Fatih Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.
Polis kazayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.19 21:07 - Son Güncellenme: 2016.02.19 21:07 - HABER MERKEZİ
A