Üst geçidi kullanmayan yaya, az daha canından oluyordu

Üst geçidi kullanmayan yaya, az daha canından oluyordu

Başkent'te yaya üst geçidi yerine taşıt yolundan karşıya geçmek isteyen vatandaş, bir aracın kendisine çarpması sonucu başından yaralandı.

2012.09.17 22:05 - Son Güncellenme: 2012.09.17 22:05 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Üst geçidi kullanmayan yaya, az daha canından oluyordu


Kaza, İrfan Baştuğ Caddesi Ulus istikametinde meydana gelen geldi. Edinilen bilgiye göre, 06 DH 1348 plakalı aracın sürücüsü, üst geçit yerine taşıt yolunu kullanarak karşıya geçmek isteyen yaşlı bir vatandaşa çarptı. Kazanın ardından ise hemen olay yerine polis ve ambulans ekipleri çağrıldı. Yerde kanlar içinde yatan yaralı vatandaş, yapılan ilk müdahalenin ardından Dış Kapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.09.17 22:05 - Son Güncellenme: 2012.09.17 22:05 - HABER MERKEZİ
A