Üst gecidi kullanmadı canından oldu
Bursa'nın Mudanya ilçesinde, üst geçidi kullanamayan yaşlı ve hasta kadın, karşıdan karşıya geçerken özel otomobilin altında kalarak hayatını kaybetti.
2013.09.07 12:22 - Son Güncellenme: 2013.09.07 12:23 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Akşam saatlerinde evine gitmek için karşıya geçmek isteyen, ancak hasta olduğu için Demirhane mevkiindeki üst geçidi kullanamayan 60 yaşındaki Fatma Demirci, Bursa istikametinden gelen Erdoğan Cantekin'in kullandığı 34 TP 5854 plakalı özel otomobilin çarpması neticesinde ağır yaralandı. Demirci, ambulansla kaldırıldığı Mudanya Devlet Hastanesi'nde hayatını kaybetti.
Sürücü Erdoğan Cantekin gözaltına alınıp adliyeye sevk edilirken, 5 çocuk annesi Fatma Demirci'nin cenazesi ailesine teslim edildi. Kazayla alakalı tahkikat devam ediyor.