Uşak üniversitesi'nde postmodernizm ve sinema söyleşisi yapıldı

Uşak üniversitesi'nde postmodernizm ve sinema söyleşisi yapıldı

Uşak Üniversitesi'nde İletişim öğrenci topluluğu tarafından "Postmodernizm ve Sinema" konulu söyleşi gerçekleştirdi. 

2017.11.23 08:53 - Son Güncellenme: 2017.11.23 08:53 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
Uşak üniversitesi'nde postmodernizm ve sinema söyleşisi yapıldı

Uşak üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencilerinin İletişim topluluğunca düzenlenmiş oldukları programda Araştırma Görevlisi Onur Keşaplı konuyla ilgili sunum yaptı.
Üniversitenin 1 Eylül kampusunda yerleşen sinema salonunda gerçekleşen bu etkinlikte Postmodernizm ile ilgili sürpriz kısa film gösterisi de yapıldı.

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2017.11.23 08:53 - Son Güncellenme: 2017.11.23 08:53 - HABER MERKEZİ
A