Uşak'taki 11 hakim ve savcı adliyede
UŞAK'ta, darbe girişimi sonrası gözaltına alınan 2'si kadın 11 hakim ve savcı, bugün adliyeye sevk edildi.
2016.07.19 16:53 - Son Güncellenme: 2016.07.19 16:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
Uşak Adliyesi'nde görevli Cumhuriyet savcıları A.Ç., A.Ö., İ.Ç., M.Ö. ve M.K. ile birlikte aralarında Balyoz Davası'na bakan eski İstanbul 10. Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Ömer Diken'in de bulunduğu hakimler M.A., S.G., S.A., H.İ.K. ve N.B.G. darbe girişiminin ertesi gün 16 Temmuz'da gözaltına alındı. Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi'nde 3 gün süren sorgulamanın ardından 6 hakim ve 5 Cumhuriyet savcısı, bugün adliyeye sevk edildi. Hakim ve savcılar, yoğun güvenlik önlemleri altında adliyenin mahkum girişinden içeriye alındı.
Öte yandan S.T. ve A.Ö. isimli savcıların da arandığı öğrenildi.