Uşak'ta tır işçileri taşıyan midibüse çarptı: 20 yaralı
Uşak'ta kırmızı ışıkta geçen tır, işçileri taşıyan midibüse çarptı, 20 kişi yaralandı.
2022.12.15 07:40 - Son Güncellenme: 2022.12.15 07:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
Uşak'tan İzmir yönüne seyreden R.B'nin kullandığı 35 HD 3428 plakalı tır, Uşak Organize Sanayi Bölgesi Kavşağı'nda ışık ihlali yaparak, organize sanayi bölgesinden çıkış yapan E.O. idaresindeki 64 S 0282 işçileri taşıyan midibüse çarptı.
İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan 20 yaralıdan birinin durumunun ağır olduğu öğrenildi.
Jandarma ekipleri tır sürücüsü R.B'yi gözaltına aldı.
Midibüsün organize sanayi bölgesindeki çeşitli fabrikalarda çalışan 25 işçiyi kent merkezine götürdüğü belirtildi.
