Uşak Sportif'te yabancılardan boykot
SPOR Toto Basketbol Ligi'nde Muratbey Uşak Sportif, yabancı oyuncularının boykot şokuyla sarsıldı.
2016.04.13 15:42 - Son Güncellenme: 2016.04.13 15:42 - Spor - HABER MERKEZİ
Geçen ay maaşlarını alamayan yabancı oyuncular, haftanın ilk çalışmasına çıkmadı. Maaşlarının antrenman saatine kadar ödenmesini bekleyen oyuncular, paraları yatmayınca idmanı boykot ederek antrenmana çıkmadılar.
Yerel ligden başlayarak basamakları adım adım tırmanıp 3 yıl önce en üst lige yükselen Muratbey Uşak Sportif'te maaşlar belediye, valilik, yönetim ve sponsorların desteğiyle ödeniyor.