"Ürettiğimiz pozisyonları gole çevirmeyi başaramadık"

"Ürettiğimiz pozisyonları gole çevirmeyi başaramadık"

Karşılaşma sonrasında Teknik Direktör Christoph Daum,Akhisar Belediyespor deplasmanında alınan beraberliği değerlendirdi.

2014.01.18 21:38 - Son Güncellenme: 2014.01.18 21:39 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Ürettiğimiz pozisyonları gole çevirmeyi başaramadık"

Christoph Daum: '3 puanı almak istiyorduk"

"Aslında bugün istediğimiz 3 puandı. İlk devreye bakıldığında pek fazla gol pozisyonu vermedik. Kendimize bakıldığında topu oyuna iyi sokamadık fakat bunu ikinci yarıda daha iyi yaptık. İkinci devre daha iyi oynadık gol pozisyonu da ürettik. Fakat sonlara doğru gol pozisyonlarımızda olmasına rağmen maçı kaybedebilirdik. Bizim oyuncularımın içinde sadece Fernandao'nun kondisyon problemi var oda çalışarak giderecek. Bu hafta Eskişehir haftası olacak bizim için 3 kez üst üste oynayacağız. Öncelikle evimizde oynayacağımız ilk maçı kazanmak isteyeceğiz. Yeni oyuncularımızın öncelikle fiziksel durumlarını hazırlamamız gerekecek daha sonra sistemimize adapte olmaları gerekecek."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.18 21:38 - Son Güncellenme: 2014.01.18 21:39 - HABER MERKEZİ
A