Ünlü sanatçı hastaneye kaldırıldı!
Semiha Yankı 'nın hastaneye kaldırıldığını Twitter 'da duyuran ünlü sanatçı Onur Akay, Yankı'nın hastanede çekilen fotoğraflarını paylaştı.
2014.10.22 18:19 - Son Güncellenme: 2014.10.22 18:19 - Magazin - HABER MERKEZİ
Akay, 'Bülent Ersoy 'a acil şifalar dilerim. Değerli sanatçımız Semiha Yankı da Kolan Hastanesi'nde tedavi görmektedir. Semiha Hanım'ın kaburgalarında 2 kırık var. Sağlık durumu iyi ve kısa sürede taburcu olacak.' dedi.
Semiha Yankı olayla ilgili yaptığı açıklamada: "Haski cinsi bir köpek almıştım. Onunla evin bahçesinde oynarken talihsiz bir kaza geçirdim. Köpeğim üzerime atlayınca bende sırtımı merdivenlere çarptım ve kaburgamda 2 kırık oluştu. Şu anda tedavim devam ediyor. Hastanedeyim, sağlık durumum iyi" diye konuştu.
Kaynak: Star