Ünlü çift dönüş yolunda
Uzun ayrılık döneminin ardından ilişkilerine bir şans daha tanıyan Hande Erçel ve Murat Dalkılıç, bayramı Çeşme'de geçirdi. 9 günlük bayram tatilinde sona yaklaşılırken evlerine dönmeye başlayan tatilciler gibi Dalkılıç ve Erçel ikilisi de köpekleriyle çıktıkları tatili önceki gün noktalayarak dönüş yoluna geçti.
2019.06.09 14:32 - Son Güncellenme: 2019.06.09 14:33 - Magazin - HABER MERKEZİ
Bir haftadır Çeşme'de olan Hande Erçel ve Murat Dalkılıç, önceki gün dönüş yoluna geçti.
Hürriyet'ten Deniz Boy'un haberine göre; Çift Alaçatı'daki otellerinden ayrılırken objektife yansıdı.

İkili valizleri yükledikten sonra köpeklerini de kucaklayıp araca bindirdi.
Gazetecileri görünce otele dönen Erçel, bir süre bekledikten sonra habercilerin uzaklaştığını düşünerek yeniden dışarı çıktı
Bu arada, daha önce makyajsız olan ünlü oyuncunun içeride geçirdiği dakikalarda makyaj yaptığı dikkatten kaçmadı.
