Üniversiteyi domuzlar bastı

Üniversiteyi domuzlar bastı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Terzioğlu Yerleşkesi'ni yaban domuzları bastı.

2015.08.21 10:19 - Son Güncellenme: 2015.08.21 10:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Üniversiteyi domuzlar bastı

Domuzların üniversiteye geldiği, bir açıklamayla duyurdu. Özellikle gece Terzioğlu Yerleşkesi'ne girdikleri ve tehlikeli oldukları belirtildi.

Yaban domuzlarına karşı çalışma başlatacağı bildirilen duyuruda şunlar kaydedildi: "Terzioğlu Yerleşkesi'nde, özellikle gece saatlerinde yaban domuzları görülmektedir. Yerleşke içerisinde özel güvenlik birimlerine de tehlike yaşatan yaban domuzlarını kovmak için Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü ile ÇOMÜ'nün ilgili personelinin katılımı ile 29 Ağustos 2015 tarihinde domuzları sürme işlemi yapılacaktır. Sürme işlemi, Fen Edebiyat Fakültesi'nin akasındaki ormanlık vadi ile yeni yapılan üniversite hastanesinin arkasındaki su deposunun bulunduğu civarda gerçekleşecektir."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.21 10:19 - Son Güncellenme: 2015.08.21 10:20 - HABER MERKEZİ
A