Üniversiteye yerleşemeyince intihar etti

Üniversiteye yerleşemeyince intihar etti

KONYA'da 18 yaşındaki A.B., üniversiteye yerleşemediğini öğrenince bunalıma girip, oturduğu sitenin 12'nci katındaki terastan atlamak istedi. Polis, ailesi ve yakınları tarafından ikna edilen genç, ambulansla hastaneye kaldırıldı.

2013.07.29 12:50 - Son Güncellenme: 2013.07.29 12:51 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Üniversiteye yerleşemeyince intihar etti
02:30 Üniversiteye yerleşemeyince intihar etti

İLGİLİ VİDEO

Üniversiteye yerleşemeyince intihar etti

 

Olay, dün saat 23.30 sıralarında merkez Selçuklu İlçesi Yazır Mahallesi'nde sitede meydana geldi. Liseden mezunu olan ve bu yıl ikinci kez üniversite sınavlarına giren A.B., aldığı puanla tercih yaptı. İddiaya göre herhangi bir üniversiteye yerleşemediğini öğrenen genç, 12'nci kattaki terasa çıkıp atlamak istedi. Durumu fark eden çevredekiler polise ve itfaiye ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, hava yastığını şişirerek önlem alırken, sağlık görevlileri de hazırda bekledi. A.B., polis, ailesi ve yakınları tarafından yaklaşık yarım saatlik uğraşla ikna edildi. Ardından da sağlık kontrolünden geçirilmek üzere ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.29 12:50 - Son Güncellenme: 2013.07.29 12:51 - HABER MERKEZİ
A