Üniversite ek yerleştirme kayıtları yarın başlıyor
Üniversitelere ek yerleştirme sonuçlarına göre bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri yarından itibaren 4 Eylül'e kadar alınacak.
2015.08.30 11:33 - Son Güncellenme: 2015.08.30 11:33 - Eğitim - HABER MERKEZİ
Ek yerleştirme sonuçlarına göre bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri yarın başlıyor. Adayların kayıt işlemlerini 4 Eylül'e kadar tamamlaması gerekiyor.
ÖSYM, 2015 -ÖSYS ek yerleştirme sonuçlarını, 28 Ağustos'ta açıklanmıştı. Buna göre, bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri, ilgili üniversite tarafından 31 Ağustos ile 4 Eylül 2015 tarihleri arasında yapılacak.
Adayların kayıt olmak için, yerleştirildikleri yükseköğretim programının bağlı bulunduğu üniversiteye gerekli belgeler ile başvurmaları isteniyor.