Üniversite ek yerleştirme kayıtları yarın başlıyor

Üniversite ek yerleştirme kayıtları yarın başlıyor

Üniversitelere ek yerleştirme sonuçlarına göre bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri yarından itibaren 4 Eylül'e kadar alınacak.

2015.08.30 11:33 - Son Güncellenme: 2015.08.30 11:33 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
Üniversite ek yerleştirme kayıtları yarın başlıyor

Ek yerleştirme sonuçlarına göre bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri yarın başlıyor. Adayların kayıt işlemlerini 4 Eylül'e kadar tamamlaması gerekiyor.

ÖSYM, 2015 -ÖSYS ek yerleştirme sonuçlarını, 28 Ağustos'ta açıklanmıştı. Buna göre, bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan adayların kayıt işlemleri, ilgili üniversite tarafından 31 Ağustos ile 4 Eylül 2015 tarihleri arasında yapılacak.

Adayların kayıt olmak için, yerleştirildikleri yükseköğretim programının bağlı bulunduğu üniversiteye gerekli belgeler ile başvurmaları isteniyor.

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2015.08.30 11:33 - Son Güncellenme: 2015.08.30 11:33 - HABER MERKEZİ
A