Üniversite ek yerleştirme kayıtları bugün başladı
Ek yerleştirme sonuçlarına göre bir yükseköğretim programına katılma hakkı kazanan adaylar, kayıt işlemlerini bugünden itibaren 4 Eylül'e kadar yapabilecek.
2015.08.31 13:25 - Son Güncellenme: 2015.08.31 13:25 - Eğitim - HABER MERKEZİ
ÖSYM, 2015-ÖSYS ek yerleştirme sonuçlarını 28 Ağustos'ta açıkladı. Buna göre, bir yükseköğretim programına yerleştirilen adayların kayıt işlemleri, ilgili üniversiteler tarafından 4 Eylül'e kadar gerçekleştirilecek.
Adayların, kayıt olmak için yerleştirildikleri yükseköğretim programının bağlı bulunduğu üniversiteye gerekli belgelerle başvurmaları gerekiyor.