"Ünal Aysal beni kaybettiği için pişman"
Galatasaray eski yöneticisi Abdurrahim Albayrak, Beyaz TV'de yayınlanan futbol programına telefonla bağlandı.
2013.11.12 07:35 - Son Güncellenme: 2013.11.12 07:35 - Spor - HABER MERKEZİ
Albayrak, "Ünal Aysal çok iyi bir insan, ama çevresindekilerin sözlerine inandı. Aysal, beni ve Ali Dürüst'ü kaybettiği için pişman. Aysal'a karşı hiçbir muhalefet çalışmam yok." dedi.