Ünal Aysal beni kaybettiği için pişman

Ünal Aysal beni kaybettiği için pişman

Galatasaray eski yöneticisi Abdurrahim Albayrak, Ünal Aysal hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu.

2013.11.12 00:41 - Son Güncellenme: 2013.11.12 00:42 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ünal Aysal beni kaybettiği için pişman

Galatasaray eski yöneticisi Abdurrahim Albayrak, Beyaz TV'de yayınlanan Derin Futbol adlı programa telefonla bağlandı.

AYSAL'A MUHALEFET OLMADIK
Albayrak, "Ünal Aysal çok iyi bir insan, ama çevresindekilerin sözlerine inandı. Aysal, beni ve Ali Dürüst'ü kaybettiği için pişman. Aysal'a karşı hiçbir muhalefet çalışmam yok." dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.12 00:41 - Son Güncellenme: 2013.11.12 00:42 - HABER MERKEZİ
A