Umut'un isyanı

Umut'un isyanı

Real Madrid karşısında Galatasaray'ın tek golüne imza atan Umut Bulut, maçın ardından konuştu.

2013.11.28 00:59 - Son Güncellenme: 2013.11.28 01:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Umut'un isyanı

Galatasaray'ın golcüsü Umut Bulut, Real Madrid maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Madrid karşısında iyi bir oyun ortaya koyan Umut Bulut, maçın ardından yaptığı açıklmada, "Maçı kaybettiğimiz için üzgünüz. İlk yarı iyi mücadele ettik. Golü yedikten sonra nedense sahaya istediğimizi yansıtamadık. Çok basit hatalar yaptı. Bu tür maçlarda hata yapmamanız gerek. Büyük takımlara karşı oynarken verilmeyen pozisyonlarımız oluyor. Daha iyi mücadele etmemiz lazımdı. İlk yarı iyiydik, 11'e 11 iyi oynadık. Juventus maçını alıp gruptan çıkacağımıza inanıyoruz. Birlik ve beraberlik zamanı. Taraftarımızın desteğiyle Galatasaray'ı buradan çıkaracağız" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.28 00:59 - Son Güncellenme: 2013.11.28 01:00 - HABER MERKEZİ
A