Umreden dönen 337 kişiye, 14 gün karantina
Umre için gittikleri Suudi Arabistan'dan koronavirüs salgını nedeniyle dönemeyen 337 kişinin, uçakla Konya'ya getirilip, 14 günlük karantina içinyurda yerleştirilmesine başlandı.
2020.04.05 18:23 - Son Güncellenme: 2020.04.05 19:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
02:54
İLGİLİ VİDEO
Umreden dönen 337 kişiye, 14 gün karantina
Şubat ayı sonlarında Suudi Arabistan'a umre için giden 362 kişi, koronavirüs salgını nedeniyle dönemedi.

Bir süredir ülkede tutulanlardan 337 kişi, bugün 3 kafile halinde uçakla Konya'ya getirilmeye başlandı. Havalimanında sağlık kontrolünden geçirilen kişiler, otobüslerle kalacakları Şems Tebriz-i KYK Kız Yurdu'na getirildi. Yurtta evli çiftler dışında tek kişi olarak odalarda kalacaklar, 14 gün karantinada tutulacak.
