Ümit Özdağ: Oy kullanma yaşı 12'ye indirilsin

Ümit Özdağ: Oy kullanma yaşı 12'ye indirilsin

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, katıldığı canlı yayında dikkat çeken bir öneride bulunarak, "Oy kullanma yaşı 12'ye indirilsin, Zafer Partisi tek başına iktidara gelir" dedi.

2022.12.23 09:15 - Son Güncellenme: 2022.12.23 09:31 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Ümit Özdağ: Oy kullanma yaşı 12'ye indirilsin

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ YouTube'da yayın yapan Bizim TV'de Şaban Sevinç'in sorularını yanıtladı.

Özdağ, oy kullanma yaşının 12'ye indirilmesi için çağrı yaptı.

Kendisinin özellikle çocuklar tarafından çok sevildiğini dile getiren Özdağ, "Oy kullanma yaşı 12'ye indirilsin, Zafer Partisi tek başına iktidara gelir. 12 yaşındaki çocuklar beni yolda durdurup, 'seni seviyoruz' diyorlar. Soruyorum 'beni nerden tanıyorsun sen?' 'Sosyal medyadan tanıyorum' diyor. Annelerine ve babalarına beni ve Zafer Parti'ni anlatıyorlar" dedi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2022.12.23 09:15 - Son Güncellenme: 2022.12.23 09:31 - HABER MERKEZİ
A