Ümit Özdağ, Fenerbahçe maçını izlemek için Kayseri'ye gidiyor

Ümit Özdağ, Fenerbahçe maçını izlemek için Kayseri'ye gidiyor

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, Kayserispor - Fenerbahçe maçına getirilen deplasman seyircisi yasağına tepki olarak, Kayseri'ye maçı izlemeye gidiyor.

2023.03.04 14:12 - Son Güncellenme: 2023.03.04 14:15 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Ümit Özdağ, Fenerbahçe maçını izlemek için Kayseri'ye gidiyor

Kayserispor - Fenerbahçe maçına getirilen deplasman tribünü yasağının yürütmesi önce durdurulmuş ardından itiraz üzerine yasak kararı yeniden getirilmişti.

Bu karara Fenerbahçe camiasından tepkiler yükselirken, siyasetin de konusu oldu.

Zafer Partisi lideri Ümit Özdağ, bugünkü maçı izlemek üzere Kayseri'ye yola çıktığını açıkladı.

Sosyal medya hesabından bir fotoğraf ile açıklama yapan Özdağ, "Kayserispor-Fenerbahçe maçını izlemek için Kayseri'ye yola çıktık. Fenerbahçeli, Beşiktaşlı, Galatasaraylı, Trabzonsporlu... hepiniz yoldayız. Taraftar halktır. Halk geliyor" ifadelerini kullandı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2023.03.04 14:12 - Son Güncellenme: 2023.03.04 14:15 - HABER MERKEZİ
A