Ümit Özat'a Nimet Baş tepkisi

Ümit Özat'a Nimet Baş tepkisi

Ümit Özat'ın Beyaz Futbol adlı programda " Galatasaray, Real Madrid'in Juventus'un olduğu gruptan çıkar desin, etek giyer Kadıköy'e kadar yürürüm" sözleri ortalığı karıştırdı.

2013.12.15 14:46 - Son Güncellenme: 2013.12.15 14:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ümit Özat'a Nimet Baş tepkisi

 

Özat'ın "Etek giyer Kadıköy'e kadar yürürüm "sözü Galatasaraylı futbolseverlerin yanı sıra  kadınların da tepkisini çekti.

Ak Parti Milletvekili ve Milli Eğitim eski Bakanı Nimet Baş Twitter sayfasından Özat'ı şu sözlerle eleştirdi:

Bir onursuzluk simgesi olarak etek ....Kadınları aşağılamak için kullanılmaya devam ediyor.

Onur kavramının üstümüzde ki kıyafetle bir ilgisi olmadığını ,insan olma meselesi olduğunu anlayabilseydik keşke..

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.15 14:46 - Son Güncellenme: 2013.12.15 14:52 - HABER MERKEZİ
A