Uludağ Üniversitesi yaşanan zulümler için yürüdü
Uludağ Üniversitesi öğrencileri, Suriye, Mısır ve Filistin'de yaşanan zulümleri kınamak için yürüdü.
2013.12.05 14:35 - Son Güncellenme: 2013.12.05 14:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Suriye, Mısır ve Filistin'de yaşanan zulümleri kınama eylemine İHH Öğrenci Komisyonu, Özgür-Der Gençliği, Birlik Vakfı Gençliği ve Asır-Der Gençliği öncülük etti. Öğrenciler, Veterinerlik Fakültesi önünden Mediko'ya kadar, 'Katil Sisi, Mısır'dan defol', 'Müslüman uyuma, kardeşine sahip çık' sloganları atarak yürüdü. Topluluk adına konuşan İlahiyat Fakültesi öğrencisi İlyas Acar, "Suriye'de Esad rejiminin çiğnemediği hiçbir kırmızı çizgi kalmadı. Yüz elli binlerce kişiyi kadın erkek demen katletmiştir. Şu anda bu katliamına füzelerle, varil bombaları ile devam etmektedir. Suriye halkı bütün bu imkansızlıklara rağmen direnişine devam etmektedir. Bize düşen, Suriye, Mısır ve Filistin halkı başta olmak üzere, zulüm gören kardeşlerimizin sesine ses katmak ve zulme rıza göstermemektir" dedi.
Yapılan duaların ardından toplanan grup olaysız bir şekilde dağıldı.