Uludağ Üniversitesi geleceğin öğretmenlerini mezun etti

Uludağ Üniversitesi geleceğin öğretmenlerini mezun etti

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi 30. dönem mezunlarını verdi.

2014.06.18 09:44 - Son Güncellenme: 2014.06.18 09:45 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Uludağ Üniversitesi geleceğin öğretmenlerini mezun etti

Uludağ Üniversitesi mezunları bir bir uğurlamaya devam ediyor. Geleceğin öğretmenleri 2013-2014 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak mezun oldu. Bursa Osmangazi Hipodromunda gerçekleştirilen mezuniyet törenine öğrenciler ve aileleri yoğun ilgi gösterdi. Havanın sıcak olmasına rağmen öğrenciler mezuniyetin tadını çıkararak doyasıya eğlendi. Törende konuşan Uludağ Üniversite Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr Murat Altun, "Bugün otuzuncu dönem mezunlarımızı verdik. Bu sebepten dolayı çok mutluyuz. Öğrencilerimiz bugüne kadar hem kendilerine hemde ailelerine karşı sorumluluklarını yerine getirdi. Asıl görevleri mezun olduktan sonra başlıyor. Ülkemize hizmet edecek insanları buralardan mezun olan öğrenciler verecek. Ben kendilerine yeni hayatlarında başarı ve mutluluklar diliyorum" dedi.

Tören dereceye giren öğrencilere plaket ve ödülleriyle mezun öğrencilere başarı belgeleri verilmesinin ardından 'Öğretmen Andı' okunması ve keplerin havaya atılmasıyla son buldu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.18 09:44 - Son Güncellenme: 2014.06.18 09:45 - HABER MERKEZİ
A